MAKLUMAN

INFAK/ WAKAF BANGUNAN DARUSSYIFA' JASIN

Infakkan sebahagian daripada harta anda untuk diwakafkan kepada pembelian bangunan Darussyifa' Jasin sebanyak 3000 kaki persegi dengan harga RM50.00 sekaki persegi.

Hubungi bendahari Ustaz Azrul di talian 0104252580 atau akaun
Bank Islam 04-033-02-027914-3

03 Mac 2015

BANGUNAN BARU DARUSSYIFA JASIN

Darussyifa Jasin telah mendapat kelulusan pihak berkenaan bagi membina satu bangunan baru Darussyifa Jasin bertempat di Kampung kelubi Jasin ( bersebelahan dengan Kolej Vokasional jasin) kos dianggarkan sebanyak RM250 ribu diperlukan untuk tujuan tersebut. Proses peringkat awal telah dilaksanakan termasuklah penyediaan tapak,kelulusan Majlis,pelan bangunan,angran kos dan sebagainya.

Pihak kami memerlukan sebanyak RM100 ribu lagi untuk urusan tersebut di mana duit tersebut ada di dalam poket anda untuk kita sama-sama menyumbang bagi merealisasikan cita cita tersebut. Pada ketika ini pihak kami menyewa sebuah kedai di Taman Maju Jasin dan sekiranya bangunan tersebut berjaya dibina,sudah pastilah keadaan yang lebih selesa untuk pesakit dan perawat untuk berada disitu.

kami membuka peluang untuk anda menderma. Hubungi bendahari Darussyifa Jasin sekiranya anda ingin menambah saham akhirat anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan