MAKLUMAN

INFAK/ WAKAF BANGUNAN DARUSSYIFA' JASIN

Infakkan sebahagian daripada harta anda untuk diwakafkan kepada pembelian bangunan Darussyifa' Jasin sebanyak 3000 kaki persegi dengan harga RM50.00 sekaki persegi.

Hubungi bendahari Ustaz Azrul di talian 0104252580 atau akaun
Bank Islam 04-033-02-027914-3

03 Oktober 2011

TEAM DARUSSYIFA JASIN DAN MELAKA "MEMAGAR" DI SEK MEN SAINS SEMBERONG"

 Ahli Darussyifa Jasin dan Melaka berjumlah 21 orang telah dijemput oleh pihak Sekolah Menengah Sains Semberong Keluang Johor  untuk memagar kawasan sekolah yang keluasannya 65 hektar. Sekolah tersebut adalah sekolah baru yang masih berlum berpenghuni dan dijangka menempatkan pelajar baru pada pertengahan bulan Oktober ini.

Menurut Penolong Kanan sekolah tersebut berbagai jenis gangguan terjadi antaranya ada yang berjumpa manusis tidak berkepala,bangunan yang belum ada sumber elektrik tetapi lampu menyala dengan sendirinya dan berbagai lagi jenis gangguan yang dihadapi oleh pengawal keselamatan dan petugas yang bertugas di situ.

Antara program yang disusun ialah  program bacaan Yasin,zikir dan solat hajat selepas itu memagar di bahagian tertentu di sekolah tersebut dengan mengggunakan garam,lada hitam dan air Yasin..Rombongan bertolak balik jam 10.30 dan .



Perawat Darussyifa melaka dan Team Jasin bergambar bersama kakitangan Sek Men Sains Sembrong keluang Johor.

petugas-petugas Team Darussyifa Jasin


Ust Halim (Setiausaha Darussyifa Melaka) mendengar taklimat daripada pihak sekolah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan