MAKLUMAN

INFAK/ WAKAF BANGUNAN DARUSSYIFA' JASIN

Infakkan sebahagian daripada harta anda untuk diwakafkan kepada pembelian bangunan Darussyifa' Jasin sebanyak 3000 kaki persegi dengan harga RM50.00 sekaki persegi.

Hubungi bendahari Ustaz Azrul di talian 0104252580 atau akaun
Bank Islam 04-033-02-027914-3

02 Oktober 2011

PERAWAT TEAM DARUSSYIFA JASIN SENTIASA MEMBERIKAN PERKHIDMATAN.

Hari ini Ahad 2 Oktober 2011,awal pagi lagi perawat-perawat Team Darussyifa Jasin sudah berada di Pusat Rawatan Islam Darussyifa di Madrasah Arrahmah Solok Gaung Air Molek Melaka. Hari ini pesakit yang datang sangat ramai sementara perawat yang memberi khidmat agak terhad. Perawat dari Team Jasin terdiri dari ustaz Yusle,Ustaz Abdullah Suhaimi,Ustaz Zulkifli Ahmad dan ust Man serta Ust Ibrahim Kamsan.
Ust Yusle dan Ust Abdullah Suhaimi sedang menguruskan pesakit

Seperti biasa suasana agak hingar bingar dengan susra pesakit yang menjerit kerana rasukan makhluk halus. Anda yang ingin melihat suasana demikian bolehlah datang ke pusat rawatan kami di Madrasah Arrahmah Solok Gaung setiap hari Ahad jam 8.30 pagi hingga 12.30 tengahari.
      Ustaz Khalis di kaunter penerimaan

Penulis juga agak sibuk dengan urusan rawatan,selepas rawatan di Solok Gaung terus ke Tangkak dan Chohong. Ust Ibrahim pulak dengan rawatannya di IKM Jasin.Malam ini di Tambak Paya. Jadi jangan lupa sahabat-sahabat Team Darussyifa Jasin bersedia ke sana.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan