MAKLUMAN

INFAK/ WAKAF BANGUNAN DARUSSYIFA' JASIN

Infakkan sebahagian daripada harta anda untuk diwakafkan kepada pembelian bangunan Darussyifa' Jasin sebanyak 3000 kaki persegi dengan harga RM50.00 sekaki persegi.

Hubungi bendahari Ustaz Azrul di talian 0104252580 atau akaun
Bank Islam 04-033-02-027914-3

02 Oktober 2011

ANTARA TANDA-TANDA TERKENA GANGGUAN MAKHLUK HALUS

Assalamualaikum.

Para pembaca yang dihormati, gangguan makhluk halus ini kadang-kadang menjadi pertikaian masyarakat umum. Ada yang percaya dan tidak kurang juga yang tidak percaya.Terpulanglah kepada masing-masing. Hidup mereka yang terkena gangguan tidak tenteram,rumah tangga jadi porak peranda,boleh mengakibat berlakunya cerai berai,bergaduh adik beradik atau anak beranak mahupun jiran dan berbagai-bagai lagi immplikasi lain yang  menyusahkan hidup.Walaubagaimanapun di Darussyifa,kita mengalakkan mereka berjumpa dengan doktor terlebih dahulu.Sekiranga pihak hospital kata tiada penyakit walaupun telah dibuat rawatan dengan alatan canggih,maka cubalah dengan rawatan Islam di Darussyifa. Di Melaka,anda boleh berjumpa kami setiap hari Ahad(hari ini) bermula jam 8.30 pagi hingga jam 12. 30 tengahari. Aturcara rawatan ialah bermula 8.30 pagi bacaan Yasin / zikir dan solat hajat serta diakhiri tazkirah ringkas daripada perawat Darussyifa.

Antara tanda-tanda gangguan makhluk halus yang sering dihadapi oleh pesakit ialah pesakit tidak berada dalam kondisi yang baik antaranya ialah selalu pening kepala(tidak sembuh walaupun makan ubat) cepat panas baran (walaupun hal yang kecil) badan rasa sakit atau rasa berat badan,tidak boleh tidur malam ataupun asyik hendak tidur,selalu mimpi binatang bisa atau buas seperti ular,anjing,kerbau dan lain-lain,rasa panas badan bila baca Al-Quran,tidak suka dengar azan,sering nampak benda-benda ghaib,rumah selalu diganggu dan banyak lagi gangguan yang ganjil pada pandangan biasa.

Sekiranya ada tanda-tanda tersebut,cubalah ikhtiarkan dengan rawatan alternatif di Darussyifa ,kami sentiasa bersedia membantu anda.Darussyifa Melaka di Solok Gaung Air Molek dibuka hari ini(Ahad),silalah datang sekiranya anda memerlukan rawatan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan