MAKLUMAN

INFAK/ WAKAF BANGUNAN DARUSSYIFA' JASIN

Infakkan sebahagian daripada harta anda untuk diwakafkan kepada pembelian bangunan Darussyifa' Jasin sebanyak 3000 kaki persegi dengan harga RM50.00 sekaki persegi.

Hubungi bendahari Ustaz Azrul di talian 0104252580 atau akaun
Bank Islam 04-033-02-027914-3

14 Oktober 2011

Anda bertanya Wak Berahim Menjawab

Soalan:
Ustaz saya seorang suri rumah,suami saya bekerja dan kadang-kadang balik lewat malam. Anak-anak pulak tidur awal . Masalahnya saya sering terganggu dengan bunyi yang entah apa-apa di atas syiling rumah saya khususnya pada waktu tengah malam. Sementara itu beberapa bahagian badan saya terdapat lebam-lebam seolah-olah ada benda yang mengigit. Malam-malam pula susah melelapkan mata dan cepat naik angin ke atas suami dan anak-anak. Bolehkah ustaz terangkan bagaimana  mengatasi masalah tersebut ?

Jawapan :
Simptom yang puan terangkan itu merupakan tanda-tanda gangguan makhluk halus. Puan dinasihatkan berjumpa dengan perawat-perawat Darussyifa di mana-mana pusat rawatan . Puan juga boleh menghubungi perawat-perawat Team Darussyifa Jasin melalui maklumat yang  terdapat di bahagian sisi blog ini. Walau bagaimana pun peringkat awal puan boleh mengamalkan bacaan daripada surah Al-Baqarah samada membacanya sendiri ataupun melalui CD. Untuk makluman puan,Pusat Rawatan Darussyifa Melaka dibuka setiap hari Ahad bermula jam 8.30 pagi hingga jam 12.30 tengahari. Pusat Rawatan darussyifa di Bangi dibuka setiap hari.
Sekiranya puan tingal di Kawasan Jasin,puan boleh menghubungi Ustaz Yuslee di talian  012-3574294

Tiada ulasan:

Catat Ulasan