MAKLUMAN

INFAK/ WAKAF BANGUNAN DARUSSYIFA' JASIN

Infakkan sebahagian daripada harta anda untuk diwakafkan kepada pembelian bangunan Darussyifa' Jasin sebanyak 3000 kaki persegi dengan harga RM50.00 sekaki persegi.

Hubungi bendahari Ustaz Azrul di talian 0104252580 atau akaun
Bank Islam 04-033-02-027914-3

18 Mac 2012

AIR KENCING BABI ?

"Ustaz, anak perempuan saya ni sedang belajar di sebuah kolej di Melaka. Sejak beberapa minggu ni dia asyik tidak sedarkan diri. Ini menyebabkan pelajarannya terganggu. Untuk makluman ustaz anak saya ni ada seorang teman lelaki,baru-baru ini teman lelakinya ada beri beberapa botol "ubat" berbentuk spray dan juga minyak wangi. . Saya muskil dengan apa yang diberikan itu,jadi saya paksa dia berterus terang kepada saya apakah sebenarnya botol-botol kecil dan spray serta ayat-ayat berbentuk memuja itu?


Setelah didesak,alangkah terkejutnya saya,rupa-rupanya cecair tersebut adalah najis babi ! dan semua bahan yang saya bawa itu  adalah najis !  Celaka punya jantan !!"

Itu adalah sebahagian daripada masalah masyarakat yang berlaku dalam masyarakat kita yang diceritakan semasa rawatan ahad lepas.
Moralnya,kita mestilah berhati-hati dengan siapa sahaja walaupun orang berkenaan baru kita kenali kerana kadang-kadang mereka mengambil kesempatan dengan mengenakan sihir dan sebagainya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan